
Psychologie digitálního ovlivňování: proč a jak nepodléhat influencerům
Digitální marketing v podobě „influencerství“ funguje nejen proto, že ovlivnit lidské jednání včetně sklonu k nákupům je poměrně snadné, ale především proto, že nátlak tohoto marketingu na spotřebitele je skrytý. O jaké psychologické techniky se opírá a proč bychom o nich měli vědět?
Cílová skupina semináře:
Seminář je určen všem, kteří se snaží posílit svou schopnost nezávisle uvažovat neztrácet zbytečně svůj čas, a to především v oblastech, které nám často zůstávají v tomto ohledu skryté.
Osnova semináře:
- Skryté psychologické techniky ovlivňování.
- Psychologie digitálního vlivu.
- Na jaké potřeby ovlivňovači působí.
- Potřeba vzorů a sklon napodobovat druhé.
- Iluze důvěryhodnosti.
- Iluze o správném názoru většiny.
- Bumerangový efekt digitálního ovlivňování.