Menu Zavřeno

 

Psychologie digitálního ovlivňování: proč a jak nepodléhat influencerům

Digitální marketing v podobě „influencerství“ funguje nejen proto, že ovlivnit lidské jednání včetně sklonu k nákupům je poměrně snadné, ale především proto, že nátlak tohoto marketingu na spotřebitele je skrytý. O jaké psychologické techniky se opírá a proč bychom o nich měli vědět?

Cílová skupina semináře:

  • Seminář je určen všem, kteří se snaží posílit svou schopnost nezávisle uvažovat neztrácet zbytečně svůj čas, a to především v oblastech, které nám často zůstávají v tomto ohledu skryté.

Osnova semináře:

  • Skryté psychologické techniky ovlivňování.
  • Psychologie digitálního vlivu.
  • Na jaké potřeby ovlivňovači působí.
  • Potřeba vzorů a sklon napodobovat druhé.
  • Iluze důvěryhodnosti.
  • Iluze o správném názoru většiny.
  • Bumerangový efekt digitálního ovlivňování.