Menu Zavřeno

Média a reklama: Jak je chápat a využívat

Předmět seznámí studenty univerzity třetího věku se základními nástroji marketingové komunikace, a to s důrazem kladeným zejména na taktiky v oblasti reklamy napříč všemi reklamními médii. Předmět poskytne ucelený pohled na strategie a techniky, které jsou v dnešní digitální éře klíčové pro správnou komunikaci produktů prostřednictvím různých forem reklamy. Studenti si prakticky vyzkouší, jak správně vytvářet a interpretovat reklamní kampaně pro televizi, rozhlas, sociální, tištěná a venkovní média. Předmět zároveň klade důraz také na osvětu studentů v oblasti manipulativních technik a triků, které jsou často používány v rámci reklamních strategií cílených na spotřebitele – seniora.

Základní informace:

  • Začátek kurzu: 10. 3. 2025
  • Čas konání: pondělky 13:05 – 14:35
  • Místo konání: Učebna D516
  • Vyučující: Ing. Radim Dušek, Ph.D.

Osnova:

  • 1. Vymezení role marketingové komunikace v rámci moderního marketingu
  • 2. Současné trendy a formy reklamy dle jednotlivých reklamních médií
  • 3. Kreativní proces v rámci přípravy reklamních kampaní
  • 4. Vytváření reklamních kampaní pro jednotlivá reklamní média
  • 5. Hodnocení a analýza vytvořených reklamních materiálů
  • 6. Manipulativní techniky v reklamě, jejich identifikace a účinná obrana