
Média a reklama: Jak je chápat a využívat
Předmět seznámí studenty univerzity třetího věku se základními nástroji marketingové komunikace, a to s důrazem kladeným zejména na taktiky v oblasti reklamy napříč všemi reklamními médii. Předmět poskytne ucelený pohled na strategie a techniky, které jsou v dnešní digitální éře klíčové pro správnou komunikaci produktů prostřednictvím různých forem reklamy. Studenti si prakticky vyzkouší, jak správně vytvářet a interpretovat reklamní kampaně pro televizi, rozhlas, sociální, tištěná a venkovní média. Předmět zároveň klade důraz také na osvětu studentů v oblasti manipulativních technik a triků, které jsou často používány v rámci reklamních strategií cílených na spotřebitele – seniora.
Základní informace:
- Začátek kurzu: 10. 3. 2025
- Čas konání: pondělky 13:05 – 14:35
- Místo konání: Učebna D516
- Vyučující: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Osnova:
- 1. Vymezení role marketingové komunikace v rámci moderního marketingu
- 2. Současné trendy a formy reklamy dle jednotlivých reklamních médií
- 3. Kreativní proces v rámci přípravy reklamních kampaní
- 4. Vytváření reklamních kampaní pro jednotlivá reklamní média
- 5. Hodnocení a analýza vytvořených reklamních materiálů
- 6. Manipulativní techniky v reklamě, jejich identifikace a účinná obrana