AI v marketingu
„Cílem kurzu je nabídnout komplexní přehled o tom, jak využívat AI v oblasti marketingu.“
Základní informace
- Začátek kurzu: bude upřesněno (od září 2024)
- Vstupní předpoklady: nejsou stanoveny
- Rozsah kurzu:
6 vyučovacích hodin – Zkrácená verze kurzu – určena pouze pro studenty VŠTE, kteří již absolvovali předměty Marketing nebo Marketing management12 vyučovacích hodin – Klasická verze - Organizace kurzu: prezenční, 2 x 3 nebo 4 x 3 hodiny
- Výstup z kurzu: Osvědčení o absolvování kurzu
- Minimální počet účastníků: 8
- Cena:
Zkrácená verze: 2 990,- Kč bez DPH
Klasická verze: 9 990,- Kč bez DPH - Sběr přihlášek: neomezeně
Náplň kurzu:
- Základy tvorby pokynů pro AI (Začátek tvorby pokynů pro AI na generování obsahu. Význam dobře strukturovaných pokynů pro AI. Výběr jazyka pro komunikaci s AI.)
- Tvorba obsahu pro webové stránky a e-commerce (Pokyny pro tvorbu obsahu na webových stránkách a e-commerce, tvorbu názvů a popisů produktů, tvorbu blogových příspěvků a optimalizaci pro vyhledávače.)
- Marketing na sociálních médiích (Pokyny pro tvorbu příspěvků na sociální média pro zapojení sledujících, interakci s komunitou a sdílení novinek a událostí.)
- Influencer a edukační marketing (Pokyny pro spolupráci s vlivnými osobnostmi a edukační marketingové strategie.)
- Interaktivní marketing a zákaznická zkušenost (Pokyny pro dialogové interakce pro posílení vztahů se zákazníky, interaktivní učení a zábavu. Pokyny pro tvorbu obsahu pro virtuální realitu a zážitkové marketingové aktivity.)
- Komunikace a optimalizace s AI (Efektivní komunikace s AI. Kontextové ukotvení a autentičnost pokynů. Testování a zpětná vazba na vygenerovaný obsah.)
- Vizuální a multimediální obsah (Využití AI pro tvorbu vizuálů a videa. Základní a pokročilé pokyny pro tvorbu vizuálního a video obsahu.)
- Podcasty a budoucí trendy v multimédiích (Využití AI pro tvorbu podcastů. Budoucí trendy v multimediální produkci.)