Menu Zavřeno

AI v marketingu

„Cílem kurzu je nabídnout komplexní přehled o tom, jak využívat AI v oblasti marketingu.“

Základní informace

  • Začátek kurzu: bude upřesněno (od září 2024)
  • Vstupní předpoklady: nejsou stanoveny
  • Rozsah kurzu:
    6 vyučovacích hodin –
    Zkrácená verze kurzu – určena pouze pro studenty VŠTE, kteří již absolvovali předměty Marketing nebo Marketing management
    12 vyučovacích hodinKlasická verze
  • Organizace kurzu: prezenční, 2 x 3 nebo 4 x 3 hodiny
  • Výstup z kurzu: Osvědčení o absolvování kurzu
  • Minimální počet účastníků: 8
  • Cena:
    Zkrácená verze: 2 990,- Kč bez DPH
    Klasická verze: 9 990,- Kč bez DPH
  • Sběr přihlášek: neomezeně

Náplň kurzu:

  • Základy tvorby pokynů pro AI (Začátek tvorby pokynů pro AI na generování obsahu. Význam dobře strukturovaných pokynů pro AI. Výběr jazyka pro komunikaci s AI.)
  • Tvorba obsahu pro webové stránky a e-commerce (Pokyny pro tvorbu obsahu na webových stránkách a e-commerce, tvorbu názvů a popisů produktů, tvorbu blogových příspěvků a optimalizaci pro vyhledávače.)
  • Marketing na sociálních médiích (Pokyny pro tvorbu příspěvků na sociální média pro zapojení sledujících, interakci s komunitou a sdílení novinek a událostí.)
  • Influencer a edukační marketing (Pokyny pro spolupráci s vlivnými osobnostmi a edukační marketingové strategie.)
  • Interaktivní marketing a zákaznická zkušenost (Pokyny pro dialogové interakce pro posílení vztahů se zákazníky, interaktivní učení a zábavu. Pokyny pro tvorbu obsahu pro virtuální realitu a zážitkové marketingové aktivity.)
  • Komunikace a optimalizace s AI (Efektivní komunikace s AI. Kontextové ukotvení a autentičnost pokynů. Testování a zpětná vazba na vygenerovaný obsah.)
  • Vizuální a multimediální obsah (Využití AI pro tvorbu vizuálů a videa. Základní a pokročilé pokyny pro tvorbu vizuálního a video obsahu.)
  • Podcasty a budoucí trendy v multimédiích (Využití AI pro tvorbu podcastů. Budoucí trendy v multimediální produkci.)