Menu Zavřeno

 

Jak na organizační strukturu

Kurz se zaměřuje na význam, tvorbu a změny organizační struktury včetně pravidel a kritérií její efektivity. Vysvětluje význam účelného vymezení organizační struktury pro vnitřní fungování organizace i její vztahy s okolím, uvádí hlavní a typy organizačních kultur a jejich rozdíly i to, jak organizační struktura působí jako nástroj řízení lidí. Součástí semináře je i vysvětlení významu a způsobů tvorby organizační kultury a vztahy mezi strukturou organizace, její kulturou a řízením.

Cílová skupina semináře:

  • Seminář je určen všem, kdo se zajímají o moderní řízení organizací, jejich vnitřní uspořádání, zásady účelných a efektivních organizačních struktur, úlohou a nástroji manažerů při řízení organizací, významem organizační kultury i zdokonalováním účinnosti a profesionality managementu

Osnova semináře:

  • K čemu slouží organizační struktura
  • Co tvoří organizační strukturu
  • Zásady a kritéria tvorby organizační struktury
  • Typy a hlavní odlišnosti organizační struktur, jejich přednosti a nevýhody
  • Nejčastější slabiny organizačních struktur a jejich překonání
  • Funkce, odpovědnost a nástroje manažera v rámci organizace
  • Psychologie managementu
  • Nejčastější řídící chyby
  • Organizační kultura a její význam
  • Tvorba a změny organizační kultury
  • Typologie organizačních kultur
  • Diagnóza kultury organizace